Пошуковий запит: (<.>A=Головко-Марченко І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Головко-Марченко І. С. Сучасні підходи до розуміння сутності поняття "конкурентоспроможність підприємства" [Електронний ресурс] / І. С. Головко-Марченко // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2013. - Вип. 43. - С. 67-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2013_43_14
|
2. |
Головко-Марченко І. С. Сутність поняття конкурентоспроможність підприємства [Електронний ресурс] / І. С. Головко-Марченко // Технологический аудит и резервы производства. - 2013. - № 5(3). - С. 46-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tatrv_2013_5-3_15
|
3. |
Смачило В. В. Аналіз стану будівництва в Україні [Електронний ресурс] / В. В. Смачило, І. С. Головко-Марченко // Молодий вчений. - 2014. - № 10(13)(2). - С. 19-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2014_10(13)(2)__5
|
4. |
Головко-Марченко І. С. Термінологічне визначення понять "будівельний комплекс", "будівельна галузь" та "будівельне підприємство" [Електронний ресурс] / І. С. Головко-Марченко // Комунальне господарство міст. Сер. : Економічні науки. - 2014. - Вип. 115. - С. 24-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/kgm_econ_2014_115_7
|
5. |
Смачило В. В. Класифікація факторів впливу на конкурентоспроможність підприємств [Електронний ресурс] / В. В. Смачило, І. С. Головко-Марченко // Молодий вчений. - 2015. - № 2(3). - С. 61-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_2(3)__17
|
6. |
Калініченко Л. Л. Креативна економіка як нова модель економічного розвитку [Електронний ресурс] / Л. Л. Калініченко, В. В. Благой, Н. В. Янченко, І. С. Головко-Марченко // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2018. - № 62 дод.. - С. 14-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2018_62dod
|
7. |
Смачило В. В. Фактори конкурентоспроможності будівельних підприємств [Електронний ресурс] / В. В. Смачило, І. С. Головко-Марченко // Молодий вчений. - 2017. - № 4.4. - С. 98-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_4
|
8. |
Калініченко Л. Шерингова економіка як перспективна соціоекономічна модель розвитку суспільства [Електронний ресурс] / Л. Калініченко, І. Головко-Марченко, Ж. Кривороженко // Збірник наукових праць Державного університету інфраструктури та технологій. Серія : Економіка і управління. - 2018. - Вип. 42(2). - С. 66-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdetut_eiu_2018_42(2)__8
|
9. |
Янченко Н. В. Підвищення ефективності праці за рахунок коворкінг-центрів [Електронний ресурс] / Н. В. Янченко, І. С. Головко-Марченко, А. О. Тихомирова, М. В. Ярець // Проблеми економіки. - 2020. - № 2. - С. 331-337. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2020_2_38 Мета роботи - обгрунтувати та розглянути переваги і недоліки роботи коворкінг-центрів, що впливають на підвищення ефективного використання робочого потенціалу в колективному просторі. Стаття є актуальною, оскільки зараз фірми все частіше застосовують гнучку робочу галузь або розширюють використання такого простору з якісних і кількісних причин, які обумовлені прагненням людини до саморозвитку. На сьогодні нова система економіки країни потребує розробки та прийняття певних підходів до організації робочого місця. Використано емпіричний та теоретичні методи дослідження. У результаті дослідження визначено, що креативний підхід у виборі робочого місця дає змогу підвищити продуктивність роботи підприємства за рахунок гнучкості бізнесу, доступу до інновацій, роботи з однодумцями, творчого залучення та скоротити капітальні витрати. Коворкінг поєднує в собі переваги роботи у домашній обстановці та класичному офісі, і тому робота саме в ньому впливає на продуктивність праці найкраще. Проаналізувавши колективні простори міста Харкова, можна виділити два унікальних центри: "Baobab EcoWorking" та "Шишка". Коворкінг-центри позиціонуються на освітніх і мережевих програмах, допомагають резидентам знайомитися один з одним, вибудовувати ділові зв'язки, рости і розвиватися. Результати дослідження можна впровадити на підприємствах і організаціях для підвищення продуктивності праці. При вдалому впровадженні робота в коворкінг-центрі на рівні платформи для бізнесу призведе до підвищення економіки в цілому. Таким чином, у найближчому майбутньому колективні простори можуть стати новим мережевим форматом у сфері послуг.
|